måndag 28 mars 2011

Kickstart

Det har ju varit lite segt med motivationen i och med att jag inte varit helt frisk. En segdragen förkylning följd av elak hosta har hindrat mig från att träna och tyvärr är det så att om jag inte tränar så äter jag mer onyttigheter. I helgen har hela familjen haft VKS och vår diet har varit te, rostat bröd (utan varken smör eller pålägg) och blåbärssoppa. Eftersom jag inte väger mig när jag slarvar med maten så vet jag inte direkt hur mycket jag gått ner men ett hopp ner är jag säker på att det är. Denna ofrivilliga kickstart ska jag nu utnyttja och planera veckans mat i hälsans tecken.

Jag och Hugo har idag varit på stan och köpt biljetter till Hockeymatchen på torsdag och då passade jag även på att besöka viktväktarna och enligt deras våg hade jag gått ner 1,5kg sedan sist jag vägde mig. Hoppsan.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar