tisdag 24 april 2012

Halsen! Amputera?

Jag är inte på topp nu eftersom min hals inte slutar göra ont. Jag tror inte jag varit helt frisk sen innan boutet i Malmö och det påverkar mitt humör negativt. Jag vill kunna komma igång med löpträningarna och satsa allt på rollerderbyträningarna. Jag vill träna! Det värker i kroppen av träningssug. Det är alltså inte bara halsen som gör ont. Jag konstaterar att jag degar ihop när jag inte kan träna. Igår blev det en rostad macka med jordnötssmör och banan! Vad är det för dumheter?! Dumheter! Om jag är sjuk mycket längre kommer jag inte behöva skridskor för att rulla fram Jag vill vara frisk, att Luleå Kommun ska sopa gatorna och att sommaren ska komma så att jag och tjejerna kan rulla (rullskridskor) utomhus. Derby <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar