söndag 22 april 2012

Skriver för tomheten (eller tomten)

Ibland undrar jag varför jag bloggar. Det känns motiverat att ha Hugos blogg eftersom jag har släkt och vänner som vill följa hans bravader. Men varför min egen? Jag lägger upp bilder på mina "nya" naglar jag skriver om vikt, träning och mig, mig, mig. Min blogg är som en dagbok utan att gå på djupet och kanske där det dags att avveckla den och gå över till dagbok istället. Dagbok i elektronisk form, självklart! Jag skriver mycket snabbare med tangentbord än för hand. 

Har jag tänkt genom detta? Blir det bloggpaus? Är detta ett farväl till mina fem läsare?

3 kommentarer:

  1. :´( Nä stopp va! Jag vill läsa. Får massor av inspiration när du skriver träning. Kom igeeeeeeen STANNNA MADicken!

    SvaraRadera
  2. Nej sluta inte, det är ju dig jag vill läsa om :). Skriv mera om träning om du vill gå på djupet med något.

    SvaraRadera
  3. Hej från Tomten som tycker om att läsa om dig :)

    SvaraRadera