lördag 12 februari 2011

Betty Bruise aka Betty Bruisemaker

Vi övade tacklingar i torsdags på Roller Derbyn och jag råkade möta Betty Bruise's blick när vi skulle para ihop oss två och två. Ajdå! Hon är (ö)känd för att köra hårt. Vi skulle tacklas "lite mysigt" men tacklingarna blev hårdare och hårdare. Hon gav mig några bra tips på hur jag ska axeltacklas men jag måste erkänna att hon fick in fler fina träffar på mig än jag på henne. Det var både nyttigt och roligt att köra tacklingar med henne. Idag kan jag visa upp axlar i blått-rött-lila-gult. Mycket snygga blåmärken måste jag säga!

4 kommentarer:

  1. Gäller bara att hitta en snygg topp att matcha med *asg*

    SvaraRadera
  2. Allt funkar med svart som tur är.

    SvaraRadera
  3. Så nu ska man vara rädd för Betty Bruise också ey?

    SvaraRadera
  4. Demonic Dutchess, har du sett hennes vassa axlar?

    SvaraRadera