måndag 21 februari 2011

Vad är väl en bal på slottet?

Eller kanske skulle jag skriva Vad är väl en Slaughters Daughtersfest på Magasin3? Helt djävla underbar! Jag hade höga förväntningar på kvällen och det fantastiska är att det blev ännu bättre än mina förväntningar. Förfesten var jättetrevlig och det var så jag hade svårt att slita mig när jag skulle gå till Magasin3 och förbereda med tjejerna. Det var jätteroligt att så många kom, speciellt att så många av MINA vänner kom.

När vår underbara DJ Sara hade paus under kvällen var det DJ Monkey feat. MADicken som flippade skivor. Jag överlät själva mixandet till DJ Monkey eftersom jag tyckte att hon hade en med lämplig berusningsnivå. Inte för att min berusningsnivå var att klaga på, den var perfekt. Allt var perfekt.

Söndagen var jag lite småbakis men jag mådde helt klart bättre än jag förtjänade. Hugo hade tillbringat natten hos Fammo så det var underbart att få sova ut. Idag känner jag att jag drabbats av en maffig förkylning och önskar att jag bara kunde bädda ner mig i soffan med lite te och eppa Legend of the Seeker som jag har 3(?) säsonger av. Hugo är inte inne på det spåret.

Summa sumarum vill jag tacka alla i Slaughters Daughters, alla mina vänner som kom på festen och stöttade oss, DJ Sara, ljudkillen, Slide show, Magasin3, Peder som fixade klistermärkena och sist med inte minst vår underbara barnvakt!

1 kommentar:

  1. ÅÅÅÅÅHHHH kunde du inte skrivit att den var värdelös och att allt gick fel och bara var skiiit... *mutter mutter*

    SvaraRadera