torsdag 26 juni 2008

Djävla Storsjöhallen!

Har haft lite funderingar i eftermiddags om vad jag ska skriva i bloggen idag, men nu är allt bortblåst. För jag är så djävla för bannad! Jag hade sett fram emot att träna Body Pump på Storsjöhallen idag men när jag kom dit var det låst över allt. Och jag har kollat rätt i schemat vecka 26, torsdag, 16 platser kvar i eftermiddags. Så laddad som jag var och på att köra BP idag är sanslöst. Nu vill jag mest bara slå någon. Hårt. Det finns hanskar och en säck borta på gymmet på jobbet, det är kanske säkrare att sticka dit... Nä, jag har helt kommit av mig. Body Pump eller inget! Eftersom jag äter med känslorna så riskerar det att bli tröstätning idag. Klart dålig ersättning för Body Pump. Djävla Storsjöhallen

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar