tisdag 17 juni 2008

Första dagen på jobbet

Trots värsta-sköna-prinsessan-på-ärten-sängen sov jag dåligt första natten. Jag vaknade ideligen, orolig för att jag skulle försova mig. Tror nog att jag sover bättre i natt. Första dagen på jobbet var rätt lugn. Det hände ingenting förrän en halvimme innan jag skulle gå till duschen, då var det en väksellåda som gick sönder så min första arbetsdag slutade med att jag fick jobba över.

Var trött när jag kom hem ville bara somna framför datorn, men tog mig i kragen/blev övertalad till att gå ut och gå en sväng och det var jätteskönt! Det är jättefint väder i Holmsund idag och jag skulle haft fina stora kameran med mig och fotat lite för jag hade kunnat ta riktigt fina bilder idag. Blommande syrenbuskar i solen i en pittoresk trädgård. Gick förbi ett stort gäng smörblommor och jag ska nog plocka med mig ett gäng imorgon kanske och hänga upp i... gardinstången som jag inte har. Crap. Ja ja, jag får sätta upp en spik istället.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar