onsdag 18 juni 2008

Träning?

Skulle inte denna blog handla om min träning och mitt välmående? Nåja, på träningsfronten antar jag att det kunde gått bättre, men det kunde vara mycket värre med. Första kvällen cyklade jag 40 minuter, igår gick jag stavgång 40 minuter och när jag skrivit klart inlägget ska jag rasta stavarna igen. Matmässigt känner jag att det gått bra, har ätit havregrynsgröt till frukost banan till förmiddagsfikat, kycklingsallad till lunch och pastasallad nu på kvällen. Jag gjorde misstaget att inhandla de sista ingredienserna till salladen på fastande mage. Bad idea. Nu sitter jag här med glass i frysen, en påse pop delight 9% fett och lite naturgodis och undrar vad jag ska göra med detta. Liten Karin mätt och belåten är inte sugen på detta. Det skulle vara de chokladöverdragna kaffebönorna i naturgodispåsen. Kaffe och choklad på maten är ju inte helt fel. Mmmm... kaffe... Jag har ingen kaffebryggare/perkulator/press så jag kan inte göra kaffe. Jag ska till Luleå i helgen och då ska det inhandlas en pressbryggare. (Heter det så?) Vad mer ska jag göra? Pussa min sambo (särbo?) och kanske umgås med vänner/vidriga avskum. ;-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar