lördag 28 juni 2008

I'm alive!

Fint väder idag. Jag räknade ut att jag kunde cykla in till Umeå för att köpa ny nätkabel till datorn och ändå hinna tillbaka inom rimlig tid om jag skulle behöva rycka ut. Ett bra träningspass, 3,6 mil i lätt motvind och ständigt en svag uppförsbacke. Jag vet att det inte är rimligt men det kändes som om det aldrig gick utför. Jag fick punga ut med 695kr för den där kabeln, men jag var ju tvungen att ha den... Livskvalitet.
Idag fick ugnen en andra omgång av rengöring, så nu är den nästan som ny. Lyssnade på lite musik medan jag gjorde det. Avbröt endast för att dansa Macarena med rosa diskhandskar på händerna. Sen tappade mina hörlurar kontakten med själva sändningsenheten och jag matlagningen fick jag göra till tonerna av klassisk Rockabilly. Just nu sitter jag och väntar på att maten ska bli färdig. Kassler Creole Genom fönstret hör jag två alkoholister gräla. Jag förstår inte ett ord av vad de säger.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar