lördag 28 juni 2008

Lördagskväll

Andra är ute och festar eller kryper ner i soffan med en bra film. Jag tränar. Efter min 3.6mil cykeltur idag var jag inte sugen på att cykla så jag gick till gymmet istället. Jag stannade och fotade lite på vägen men kompenserade pauserna med att gå riktigt snabb med svängande armar mellan pauserna. Jag tränade akslar och mage 40 minuter ungefär. Sen fanns där en stepbräda så jag var tvungen att leka über-energisk aerobicsinstruktör. Ganska likt Sofie, faktiskt. :-) Det hela avslutades med en rask promenad hem. Denna gången blev det inte så många pauser för det hade blivit lite kyligt. Just nu håller jag på att fundera på om jag får i mig tillräckligt med proteiner. Misstänker att så inte är fallet... Bättring fröken Karin!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar