söndag 29 juni 2008

Söndag = Vilodag

Idag tyckte jag att jag verkligen gjort mig förtjänt av en vilodag. Det var hyfsat soligt så jag plockade fram bikinin från längst in i garderoben och låg utanför lägenheten och solade. Säkert till alla fluktares stora lycka. Ja, jag vet nog att _alla_ karlar spanar in en tjej som solar. Nu solade jag inte topless, det gör jag bara på altanen hemma i Ugglarp. Jag låg där och lyssnade på mp3-bok (när jag solade framsida) och löste korsord (när jag solade baksida). Ett ord i korsordet var: "Bifall i norr". Hur stavas det där ljudet när man drar in luft genom en genom en något ihopdragen, o-formad mun? :-o Vad kan jag mer berätta? Jo, tips på er som spionerar på era grannar genom fiskögat i dörren (Vaddå "er"? Jag gör ju också det): låt bli att hosta när ni gör det...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar