måndag 23 juni 2008

Regn hos mig

Mitt humör suger. Jag pendlar mellan förbannad och ledsen. Det regnar. Jag känner mig så ensam. Det är 10 dagar tills jag får åka till civilisationen. Enda sättet jag kan komma på att trösta mig med är mat och snacks. Jag vet att det är typiskt obra men just nu är det den enda tröst jag kan komma på. Denna blog kanske inte kommer att handla om hur jag tränar och bli en hälsosammare människa, det blir kanske raka motsatsen? Jag är också orolig för min beredskapsvecka som börjar imorgon. Jag kan ju inget! Det är sköna pengar och jag hoppas att jag inte måste rycka ut, så jag bara kan sitta hemma och se pengarna rulla in.

En positiv sak med dagen: Vid ett jobb idag stod alla och kliade sig i huvudena och så kom jag med ett förslag på hur vi kunde lösa problemet och de andra tyckte att det var en bra idé.

2 kommentarer:

  1. Ovanför det muskulösa axelpartiet finns en hjärna jösses , shit!!

    SvaraRadera
  2. Det visste du ju sedan tidigare!

    SvaraRadera