måndag 30 juni 2008

Äntligen måndag

Jag skrev en massa dret om jobbet idag, men när jag läste genom det så var lät det så fruktansvärt tråkigt. Det där oljiga jobbet blev iaf framskjutet ett par veckor men vi fick ett annat skitjobb att göra. Varmt och trångt var det. Vad negativ jag låter. Nåja, alla vi som var där och jobbade tyckte att det var ett helvetes jobb. Efter jobbet snabbstädade jag lägenheten, för jag skulle visa lägenheten för en eventuell nästa hyresgäst. Jag lyckades ha sönder ytterligare ett glas när jag diskade. Så av de 4 (2+2) glasen jag hade med mig ner är det ett helt av varje sort kvar... Förhoppningsvis tar han lägenheten för då slipper jag betala hyra för september med. I det sköna vädret cyklade jag sen tillbaka till jobbet för att träna bröst + triceps. Jag älskar att träna triceps. Triceps och akslar är mina absoluta favoritmuskler att träna. Så nu är jag klar med inlägget, nu är det bara dags att hitta en bild som passar... Glaskrosset blev förevigat.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar