tisdag 5 augusti 2008

Hatar Parlino

Jag hatar alla dessa djävla gula tomtar! Det går inte att skicka sms eller mms till mig, men framför allt går det inte att ringa. Detta var droppen. Det hade väl inte varit nån fara i vanliga fall eftersom det i 19 fall av 20 inte ringer nån till mig, men nu har jag jour och måste vakta telefonen! Jobbet kan inte få tag på mig och jag har inget nummer till jourhavande arbetsledare. Det har inte varit annat än en djävla massa strul sen jag bytte till den förbannade tomten. Jag har skickat in papper till telia om att byta eftersom de har ljusår bättre täckning än parlino. Om jag åker tåg har jag ingen täckning mellan Boden och Vännäs och det är en ganska lång sträcka. Parlino suger!

3 kommentarer:

  1. Word! Excel! Hela office-paketet faktiskt! ;)

    SvaraRadera
  2. Du menar att det inte bara är Parlino som suger?

    SvaraRadera
  3. Och Paint!!! (o:

    (jag har oxå skaffat mig en blog. Får se hur länge jag orkar skriva i den... (o: http://sara-snara.blogspot.com/)

    SvaraRadera