måndag 4 augusti 2008

Träningstorka

Punktering, mycket att göra och allmän lathet är anledningen till att det står så många "vilodag" till vänster och jag skäms. Det är rent skamligt att det är nästan vecka sedan jag tränade. Bästa ursäkten just nu är att det blåser damn motvind och jag blir arg av motvind. Känns omständigt att ta sig dit, men känslan efteråt är ju så skön! Idag kom dessutom paketet från gymgrossisten, så jag har nya smaker på proteinpulver att testa idag. Det är ju ganska lockande. Jag hämtade ut min cykel idag och jag har ju faktiskt längtat efter den, så nu har jag världens möjlighet att visa vad jag och gröna faran kan göra tillsammans. Trots motvind. Jag har ju faktiskt inget bättre för mig nu. *letar upp träningskläderna*

-----------

Det var skönt att träna, men hela stämningen drogs ner av motvinden på väg tillbaka. När jag cyklade dit kom jag upp i 37km/h och på väg tillbaka kom jag bara upp i 17km/h. Jag blev inte fly förbannad, bara väldigt irriterad. Nu har jag testat proteindrinken med banansmak. Det är lite godissmak över det hela och jag kan inte bestämma mig om det är skumbanan (fast utan choklad) eller banana skids. Jag tycker nog att den är godare än vanilj men det är kanske för att jag börjar ledsna på den smaken. Om vanilj får 5 dips av 10 möjliga, så får banan 6 dips.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar