onsdag 20 augusti 2008

Vardagsplanering

Jag har funderat över vad jag ska göra när jag slutar jobba här. Söka jobb, ja och helst i Luleå för veckopendla suger men ett jobb iaf. Mat- och träningsmässigt har jag också lite idéer för hur hösten ska genomföras. Det första steget är att inte sova så länge på mornarna, så att vi kan äta tre mål mat om dagen, även de dagar då min sambo/särbo jobbar eftermiddag. Jag räknar inte smörgås och kaffe som ett mål mat men det funkar som mellanmål. Inte äta sent på kvällen... där jag har nåt som jag har problem med. Jag måste komma på en lösning för kvällssuget. Även som orkes- och arbetslös ska jag ta mig utanför lägenhetsdörren minst en gång om dagen. Jag (eller vi om jag får med sambon på min plan) ska träna 3 ggr i veckan.

1 kommentar:

  1. Jag tycker att du ska fortsätta och blogga! Dagligen! =0)
    Jag är lite dålig på det för tillfället men det kanske blir bättre till hösten... Vem vet...
    Sen vill jag vad du kommer på för lösning på kvällsuget för jag har samma problem!

    Kram
    Simmis

    SvaraRadera