måndag 11 augusti 2008

Lite kort om dagen

På eftermiddagen idag fick jag jobba i oljiga rummet, bara för att vid arbetsdagens slut få höra att det inte går att byta den del vi tänkt, utan att vi måste byta hela djävla cylindern. Det som vi gjorde förra gången i oljiga rummet. Jag undrar vad som kommer gå fel den här gången. Jag undrar hur mycket hydralolja jag kommer få över mig. Jag är redan less på lukten av hydralolja och terpentin. När jag skulle hem från jobbet regnade det och eftersom jag ätit min grymma sallad till lunch (och det som blev över åt jag till em-fikat) så var jag inte hungrig och träningskläderna låg i skåpet. Fanns ingen anledning att inte träna. Körde ganska hårt men det var två andra där och tränade när jag kom dit och de tog ganska stor plats. Den ena körde triceps den andra bröst och... ja jag vet inte vad... han hoppade mellan olika. Efter 25 minuter kom tre till och då gick jag därifrån. Kände mig ändå ganska nöjd. La på ett ekstra kål när jag cyklade hem. Väl hemma hittade jag mitt simmkort innanför dörren. Jag kan smsa igen! Synd att jag måste jobba på jobbet imorgon. Men jag har ju hela kvällen på mig :-) Testade proteinpulver med hallonsmak idag. Det var gott. Det ligger på ungefär samma som choklad. Jag ska smaka igen för att bestämma vem som är bäst av de två. Guldet gick mintchoklad och silvret tog bananen, bronset gick antingen till hallon eller till choklad. Vi håller fortfarande på att studera målfotot. Hm... blev visst ett långt inlägg ändå.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar