måndag 25 augusti 2008

Tillbaka i vardagen

Försöker vara duktig även om jag är arbetslös, förlåt arbetssökande heter det... Vi gick upp ungefär 8.30 och det är jag ganska nöjd med. Kl 10 for vi till fvc och tränade och efter det strosade vi in på Café Symphonie och njöt av deras salladsbuffé. Rekommenderas starkt! När sambon for på jobbet gick jag till arbetsförmedlingen och erkände mitt nederlag. Nu ska jag baka piroger för jag och min fd.fd. svärmor ska åka till Haparanda/Torne och shoppa imorgon. Hon står för drivmedlet och jag står för fikat. Det är vår deal. Imorgon ska det inhandlas spegel till hallen och... sprit. Får se om jag kan hitta det som inte verkar gå att hitta i Luleå; ett par jeans (som inte kostar multum) med low waist, regular fit and boot cut.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar