onsdag 20 augusti 2008

Vältränad - eller var tog mina bröst vägen?

Det är nån som stulit mina fina bröst. De var sådär lagom stora och sågs senast nån gång i början av sommaren. De som jag fått istället är små och slappa och bär bevis för att tyngdkraften eksisterar. Jag var förbi viktväktarna idag så nu har jag en registrerad vikt som är lägre än på länge. Det kanske var onödigt att svepa 0,5 liter apelsinjuice innan jag åkte dit men jag hade ju ändå god marginal... Konsulenten var dock värdelös. Hon stod bara och läste innantill ur häftena. Det var helt bortslösad tid. På vägen tillbaka till lägenheten hittade jag två gulliga ortsnamn: Lilltuvan och Mittituvan. Nu ska jag fortsätta med städandet. Innan jag går och lägger mig ska hela köket (kokvrån) vara städat utom kylskåpet, där jag fortfarande har lite mat kvar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar