fredag 8 augusti 2008

Drömkroppen ;-)

Jag tror faktiskt att jag fått större muskler sen jag började med proteinpulvret. Jag tycker mig märka av det på mina biceps. Jag vet att jag tidigare sagt att jag inte ska äta tillskott, men nu är jag där... Nu säger jag att jag vill bygga lite muskler men inte bli body builder. Vem vet, jag kanske ändrar mig på den punkten med. Om ett år står jag där bronsfärgad och glänsande, iklädd en pastellfärgad liten bikini och i mina spår dröjer sig en doft av kokos kvar... Jag lever då på sallad, kyckling och diverse tillskott. Kolhydrater äter jag bara när det är fullmåne och då bara 3 riskorn. *vaknar upp alldeles kallsvettig ur mardrömmen* Men potatismos?! Pastasallad? Hemmagjord pizza en ensam fredagkväll med en kall folköl till? Nä, det är nog ingenting för mig. Liten Karin går ut i köket och hämtar en till bit pizza och tar en sipp av ölen som inte är så kall längre. Jag njuter alldeles för mycket av livet för att bygga en kropp som den här ovan.

1 kommentar:

  1. Liiiiiiite för vältränad för min del ;) ... vill ju ha lite hull på en kvinna :)

    SvaraRadera