torsdag 7 augusti 2008

Pannkaka

Jag är bara ruskigt irriterad på telia. under 10 dagar kommer alltså de som försöker ringa till mig höra att numret inte är i bruk. Vilket troligtvis leder till att de tänker: nähe, hon har bytt nummer utan att meddela sitt nya, och så raderar de mitt nummer. Vet ni vad det komiska är? Det enda sättet att få tag på telia i dessa ärenden är att ringa till dem och det är de som sett till att jag inte har nåt telefonnummer... Jag tänkte begära någon form av ersättning. Tror ni att jag kommer att få nåt? De har alltså erkänt att det är de som gjort fel.

En ovanlig grej hände idag på jobbet. En man (45-50) som jobbar på en inhyrd firma kramade om mig, gav mig en puss på kinden och sa att jag var jättefin. Jag visste inte var jag skulle bli av. Jag rodnade. Men du kan vara lugn, bubbs. Jag vill bara ha dig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar