tisdag 8 juli 2008

Gymbesökarens hatobjekt

...är vilare. Jag går till gymmet laddad som tusan och när jag kommer dit är två killar där. Trevligt med lite sällskap tänkte jag, men ganska snart upptäckte jag det fasansfulla - de är vilare. En vilare är en person som gör sina repetitioner och sen och sen sitter kvar lääänge innan det är dags för nästa set. Ytterst irriterande när de kör samma muskelgrupper som en själv. Jag var nära att ge upp, men det var bara nära. Den värsta vilaren jag vet finns i Luleå och det tar honom en kvart att bli klar med en rörelse. Jag avslutar dagens inlägg med att visa upp mina dagsfärska tavlor.

3 kommentarer:

  1. Håller med! Vilare är hatobjekten nummer ett när man är på gymmet!

    Snygga tavlor också :)

    SvaraRadera
  2. Fina tavlor, målade av fröken Andersson?

    SvaraRadera
  3. De är häftade... köpte tyg :-)

    SvaraRadera