söndag 13 juli 2008

Söndagstur

Återigen en cykeltur på Obbola men denna gången visste jag lite mer åt vilket håll jag skulle åka. Första stranden jag hittade var jag inte så imponerad av, men den var bättre än den jag hittade igår. Sen, ute på Vitskärsudden hittade jag min strand med öppen horisont, inte en massa djävla öar överallt. Det kändes som det riktiga havet! Jag passade på att bada fötterna men fy vad kallt det var! Och det kommer från tjejen som badade i Luleälven när det var 12+. Som numera inbiten bloggare funderade jag på vad jag skulle skriva i bloggen när jag kom tillbaka och vilka bilder jag skulle ha. Nu har jag bara min egen kamera och displayen är trasig, så jag var tvungen att vänta tills jag kom hem innan jag kunde titta på bilderna. Vilket påminner om den gamla goda tiden med filmrullar. Fast då kunde det ju ta flera månader innan jag tagit ut rullen och sen ytterligare någon månad innan jag fått tummen ur och lämna in den. Sen tog ju själva framkallningen också tid. Nä, jag ska nog inte klaga på att jag fick vänta 2 timmar. Egentligen skulle jag tränat idag, men jag tar vilodag imorgon och så tränar jag mån, tis, ons istället och kör vilodag på torsdag. På torsdag är planen att åka till Luleå.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar