söndag 27 juli 2008

Myror i kroppen

Pga gårdagens aktiviteter har jag hållt mig inomhus idag. Det mesta av den röda tonen hade försvunnit i morse men jag hade en del kvar så jag passade på att vara lite huslig och pula i lägenheten. Nu på kvällskvisten började det krypa i kroppen och jag fick lite ångest över att det enda jag varit utanför lägenheten var när jag gick till affären och det är 100m enkel väg. Nya telefonen var laddad med en ny bok, The DaVinci Code av Dan Brown. Stavarna stod innanför dörren och pockade på uppmärksamhet. Med stavar i händerna och The DaVinci Code i öronen tog jag en tur runt Holmsund. Det märks att detta är ett litet ställe för liksom i Ugglarp hälsar man på alla människor man möter. Till och med ungdomar hälsade på mig! Det var en underbar kväll för en promenad och det var inte bara jag som tyckte det, det tyckte knotten också...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar