onsdag 2 juli 2008

Morgontankar

Jag bestämde mig redan i morse vad dagens inlägg skulle handla om - kaffemaskinen. På morgonen när jag kommer till jobbet dricker jag dagens första kopp "kaffe". Knappar in svart kaffe och start. Muggen trillar ner i hållaren, ett timglas visas på displayen, kaffe hälls upp... och den enda knapp som lyser, som är tryckbar står det retur på. Vad händer om jag trycker på den? Är det om jag ändrar mig och inte vill ha kaffet? Kommer kaffet då att returneras, sugas upp i munstycket igen och separeras från vattnet och bli kaffepulver igen? Djupa tankar på morgonkvisten.



Dagens träningspass var kort och intensivt. Jag alternerade mellan en bicepsövning och en rygg övning utan pauser, 3 gånger 8-12 reps och sen två nya övningar tills jag gjort alla jag planerat. Jag är ganska öm i musklerna nu. Tur att det är vilodag imorgon. Imorgon är det också dags för Luleåresa!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar