onsdag 23 juli 2008

Skitjobb

Idag kom jobbet i det oljiga rummet. Var där från 6.45 till 19.00 med avbrott för fika och mat. Halkade omkring på golvet, stegen och gretingen. Jag blev duschad i hydralolja. Jag fick använda mina akslar när jag hissade upp den nya cylindern. Det verkade faktiskt som om gubbarna var lite impade. Första semesterperioden har nu gått, så jag har från och med denna veckan fått en ny partner att jobba med. Det är helt annorlunda om man säger så. Jag hoppas på en lugn dag imorgon, så jag kan få ordna med SJ-reklamationen. He ble inge träning idag om jag inte räknar cylinderhissandet. Helt slut i kroppen

2 kommentarer:

  1. Låter som du inte behövde träna när du slutade jobba idag... betald träning alltså :D

    SvaraRadera
  2. Hej Karin,

    SJ reklammationen fungerar jättesmidigt. Gå till http://www.sj.se/support/contactrtg.form?l=sv och knappa in rätt uppgifter och du får ett email med ersättningsbevis. Tog ca 45 minuter att få mitt igår.

    -Peter

    SvaraRadera