torsdag 24 juli 2008

Helgplaner

För några timmar sedan var jag jätteuppåt nu är jag bara pannkaka. Denna helgen är min sista jourhelg (jourvecka) och så jag måste vara inom en timme från jobbet. De säger att det ska bli fint väder i helgen, så jag ska väl sola. Ensam. Eller rättare sagt tillsammans med en massa folk som jag inte känner, som jag inte kommer att prata med. Nästa helg är Lulehelg och redan nu har det krypit in saker på schemat. Saker som visserligen kommer bli jätteroliga, men det kommer att sluta med att jag inte känner mig det minsta utvilad när helgen är över. Igen. Som det varit alla helger jag varit uppe. De har varit jätteroliga, har bara gjort roliga saker men för att hinna med allt har det blivit så stressigt. Jag vill ha qualitätszeit med min sambo/särbo! Bara få rå om varandra. Ensamma. Fan, vad jag låter gammal.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar