torsdag 10 juli 2008

Typ vilodag

Mina jeans sitter inte så bra längre. De sitter fortfarande ganska tight över låren men jag har fått smalare midja och mindre rumpa, så om jag inte har nåt bälte (eller går och drar upp jeansen hela tiden) så går jag omkring med läckert häng... I övrigt väger jag kanske 2kg mindre än när jag började jobba här, men jag tror nog att jag fått mer muskler sen dess med. Jag är lite osäker på vad mitt midjemått låg på innan men nu är det iaf 78cm. Nästa gång jag är i Luleå ska jag ta med skivan med viktväktarprogrammet för där har jag skrivit in mitt midjemått från februari. Jag ska nog ta och passa på att besöka viktväktarna när jag är i Umeå. De finns ju inte längre i Luleå. Jag vågar påstå att det inte är så vanligt med viktväktare som bygger muskler. Ska kanske komma dit i nåt träningslinne och visa upp mig lite. :-) Viktväktarna bygger ju hela konceptet på vikt vs längd och det innebär att en muskulös person kan klassas om överviktig. Har ni noterat att jag har senaste veckans träningspass inskrivna lite längre ner i kolumnen till vänster? Idag tvingade jag mig ut på en promenad och när jag väl kommit ut var det skönt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar